Kampaň zaměřená na prevenci „Samovyšetření prsu“
Organizace Mamma HELP si klade za cíl zlepšit kvalitu života onkologicky nemocných žen, prosadit zlepšení následné péče o onkologicky nemocné a zlepšit informovanost veřejnosti o výskytu, prevenci a možnostech léčby rakoviny prsu.
Sdružení Mamma HELP prostřednictvím informační služby IDS Media prezentovalo v roce 2014 plakát a edukační materiál „Samovyšetření prsu“ v čekárnách mamografických center a v čekárnách lékařů gynekologů. Cílem tohoto celoročního projektu bylo prohloubit povědomí o zdravotním problému s důrazem na důležitost prevence, protože pouze onemocnění zjištěné včas, tj. v počátečním stadiu, dává každé ženě velkou šanci na přežití a uzdravení.
IDS Media nám velmi vstřícně vytvořila prostor pro tuto kampaň, která se setkala s velkým ohlasem. Zdravotnická zařízení nás následně kontaktovala s žádostí o zaslání dalších edukačních materiálů, v čemž jsme rádi vyhověli. Díky kampani v čekárnách se navíc o Mamma HELPu dozvěděly stovky žen, které mohou naši pomoc v budoucnu potřebovat.
Chci společnosti IDS Media, zejména Katce Nejedlé Černé, moc poděkovat za kvalitní práci a velmi vstřícný přístup, a doufám, že se i při dalších příležitostech opět sejdeme.
Mgr. Jana Drexlerová, ředitelka, Mamma HELP, z.s.